Skolstart, träning och kyla !

Tjena!!
 
Igår började skolan för min del och det gick väl helt ok. Segt att gå upp tidigt (kl 06.20) och ta bussen i den fantastiska kyla som just nu täcker större delar av landet. Jag har egentligen inget emot snö och kyla men blåser det orkan (som det gör just nu) då är det inte kul att gå utanför dörren. Och om man inte tänker längre än vad ens näsa är lång och glömmer halsduk, då blir livet lite mindre roligt... Men man blir i alla fall glad när hästen sin hoppar fint och lyssnar på en, jobbade lite markarbete med Olle igår då jag ikväll (om vägen är framkomlig) fått ta ens plats som reserv på Tuthammaren för Ulf Johansson. Hoppträning såklart :P Så håller alla tummar som är möjliga att vädret inte blir värre än vad det är, och att vägunderlaget tillåter lastbilar och släp att ta sig till träning :D 
 
Och sen gällande denna blogg, då jag inte hinner skriva varje dag så tänker jag fixa tidsinställda inlägg, så att ni varje dag (typ) kan få en uppdatering på min vardag, tankar om saker och ting som är vanliga i vårt samhälle, träning inlägg och lite berättelser kanske :) Men då jag inte har en klar bild över vad man ska skriva om så ställer jag frågan:
Vad vill NI att jag ska skriva om? Och vad skulle ni vilja att en framtida berättelse/novell ska handla om? 
 
 
Jätte tacksam om någon eller några där ute skulle kunna kommentera något svar på de två ovanstående frågorna :)
 
Stallet väntar nu, och även lite saxofon spelande innan avresa, så vi syns väl!! BYE BYE :D 
 
 
 
Några bilder från min resa till Gran Canaria under påsklovet 2015 :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0