Loviseholm

Tjena!

Jag har inte skrivit något på en stund ich orsaken är att jag är borta hemifrån :P
Därför blir det kort inlägg om hur jag är dödstrött efter endast 4 dagar hittills, hur Olle är sjukt pigg men super töntig i nuläget för allt och hur jag går från och tillbaka att tycka att det är jobbigt med att lära känna nya människor till att det roligt.
 
Sitter nu och ger pluggandet ett försök, och det är inte speciellt varmt här inne inte... Sitter i ridhusets cafeteria... Kallt. Men det är i alla fall varmare här än ute. Har under gårdagens kväll och kvällen innan gått och blivit knäpp på att byta och fixa vatten i alla utebxars vattenhinkar. Har inte fått till någon slags rutin än men den kommer... :P 
 
Avslutar med ett GOD FORTSÄTTSNING på 2016!!
 
Men vi ses, så BYE BYE!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0