Spontant skrivande

Tjena så här på kvällen !
 
Kände mig lite väl spontant skrivsjuk så det får bli lite ord såhär på fredag kväll :) Lång dag idag, och självklart är det idag man börjar bli förkyld, och imorgon är det dags för tävling i Heby, 1m och 110 som förra veckan. Ville stanna hemma idag för att bli frisk (eller i alla fall friskar) inför imorgon, men mina föräldrar ansåg inte det som en bra unsäkt, och även om man känt sig hängig hela dagen och velat avrätta näsan ett antal (tusen) gånger så var det nog ändå värt det. Jag är i alla fall tillräckligt trött för att somna nu, alltså i tid, för att sedan gå upp 5 imorgon :P Kul eller hur! 
 
 
 
Ni kanske har märkt att det finns ett antal nya låtar som kommit, eller hur? Om ni inte har det, vad är ni för slags människor?! 
Jag är ju en sådan som lyssnar på alldeles för mycket musik. Tror jag lyssnat sönder för många bra låtar under alldeles för kort tid alldeles för många gånger. Lite intressant fakta: min favoritlåt som jag inte lyckats lyssna sönder än är "Gubben i Lådan" av Daniel Adams-Ray. Så sjukt bra, kan hela texten så haha den är helt enkelt AWSOME! :P :D Den är inte direkt ny dock, men den är väldigt svängig och ibland kan man bara "förlora sig i texten". Självklart finns det många fler bra låtar jag inte kan få nog av, men denna är den som hållt sig längst. 
En av de nya låtarna som är onödigt bra, det är "Addicted" av Vigiland. 
Sen finns det ju också sämre låtar. Enligt mig är dåliga låtar de som inte har någon slags melodi (alltså det kan vara house låtar), de som sjungs av en eller fler artister som inte har det minsta talang (alltså sjunger falskt) och de som spelas gång efter gång efter gång på t.ex. Rix FM eller Mix Megapol. Ex. på sådana låtar är "Hotline Bling" av Drake. Den är så sjukt tråkig, dålig och bara jobbig. 
 
Men hörrni, nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgon. Jag hoppar att allt är som det ska där ute, och att ni får en bra Alla Hjärtans helg!! Jag kommer spendera min helg i alla fall med min fantastiska Olle, och självklart med min fina familj, då pojkvän inte är ett ord som riktigt går ihop i mitt liv :P Jag klarar mig finfint med att vara singel tillsammans med Olle hahah :D 
 
Men jag ska inte bli långranding, så vi hörs väl och synes så, BYE BYE !!! :D <3 
 
Väldigt sant ... :) 
 
 
Madeleine
2016-02-14 @ 14:11:34
URL: http://justshowjumping.blogg.se/

http://justshowjumping.blogg.se/2016/february/hur-man-far-in-spotifylatar-i-inlagget.html#comment

Varsågod :)

Anonym
2016-02-14 @ 16:25:51

Bara ett antal björnkramar från din faster idag på Valentin :)
Läser bloggen å suckar igenkännande i mkt, även om jag är yttepytte äldre än du är. Oops
Hoppas det gått bra idag! KRAM MIA

Svar: 💞💞💞
Aina Nordenstedt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0