Bra start på året!

Tjena !!!
 
Slutade tidigare än jag brukar idag och det var väldigt skönt :) Normalt har jag 2 lektioner på måndagar men ena lektionen ställdes in pga sjuk lärare, och den andra fick bli den första istället . Så istället för att sluta 12.40 slutade jag 11.20 :D 
 
Igår tävlade jag för första gången i år med Olle. Vi startade 1m och 110 på våran nya hemmaklubb Lurbo RK och jag tyckte att allt förutom resultaten kändes och gick SUPER :D I 1m red jag lugnt och harmoniskt vilket gjorde Olle dessamma, men vi red för långsamt så det blev 1 tidsfel. På Olle dessutom !! Är i alla fall väldigt nöjd över honom :) 
Sen i 110 fick vi tyvärr 4 fel i grunden, men inget mer än så. Nu laddar vi om alla batterier inför nästa tävling som blir på Heby RF nu på lördag :) Samma klasser, 1m och 110, och jag hoppas på felfria rundor denna gång. 
 
 
 
Båda rundorna :) 
 
Blev idag inget längre inlägg då tiden inte räcker till och jag har inget intressant att skriva om helt enkelt. Får kanske bli ett andra inlägg under veckan, vi får väl se :D 
 
Vi syns, BYE BYE !! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0